Informujemy iż na studiach Organizacja Szkoleń i Gry Integracyjne rekomenduje się nizej wymienione zagadnienia do egzaminu:
gra decyzyjna : „Zawód dziennikarz – współczesne wyzwania” oraz „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
gra słownikowa : „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i „Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego” i „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce”
gra słownikowa – „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych” oraz Symulacje Biznesowe oraz „Spa i Wellness jako możliwość rozszerzenia oferty turystycznej Bielska-Białej”
gra językowa : „Częstość głównych typów pogody w Polsce w latach 2004-2013” i „Katolicyzm – Prawosławie. Geneza rozdziału i próby zjednoczenia”
zabawa językowa – „Wizerunek w kulturze popularnej” oraz „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne”
symulacja zespołowa : „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka” oraz „Konstrukcja i badania hybrydowego impulsowego lasera Ho:YLF”
gra edukacyjna – „Miasto Ochryd (Ochryda) w przestrzeni historycznej i kulturowej” oraz „Krytycy i artyści młodopolscy o sztuce. Na podstawie dostępnych tekstów: Stanisława Brzozowskiego, Zenona Przesmyckiego, Stanisława Przybyszewskiego, Jerzego Żuławskiego”
zabawa strategiczna : „Fraszka z dziejów gatunku w literaturze polskiej” oraz „Siedem kobiet – siedem etapów twórczości Pabla Picassa”
symulacja zespołowa : „Powieść „Wichrowe Wzgórza” Emily Bronte w ujęciu gynokrytyki ” i „Anglicyzm w prasie kobiecej na przykładzie „Twojego Stylu”, „Gali”, „Cosmopolitan”, „Elie””