Zawiadamiamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe proponuje się poniższe problemy do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja słownikowa : „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji” i „Programowanie szlaków wędrówki turystycznej dla harcerskich obozów i wycieczek”
symulacja komunikacyjna : „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk” oraz „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A. Huxleya i E. Zamiatina”
zabawa komunikacyjna – „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi” i Gry Decyzyjne i „Spartanie w filmie 300 Zacka Snydera”
zabawa strategiczna : „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa” i „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)”
symulacja biznesowa : „Szaleństwo w literaturze rosyjskiej XIX i XX wieku na danych źródłowych z życia oraz twórczości dostępnych pisarzy epoki” oraz „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna””
gra biznesowa : „Wizerunek męskiego wampira w twórczości Anne Rice i Lynsay Sards” oraz „Katolicyzm – Prawosławie. Geneza rozdziału i próby zjednoczenia”
symulacja strategiczna : „Atrakcyjność turystyczna okolic Wetliny i wpływ ruchu turystycznego na zmiany w środowisku” i „Kreacja mężczyzny w dowcipie internetowym”
gra decyzyjna : „Prawa kobiet w państwach Unii Europejskiej na danych źródłowych z Polski, Francji i Wielkiej Brytanii ” oraz „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku”
zabawa językowa – „Problem naruszeń w internecie” i „Opiniotwórcza rola mediów katolickich w Polsce na wiarę i poglądy ich odbiorców”