Zawiadamiamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne dopuszczamy poniższe problemy do prezentacji zaliczeniowej:
gra kreatywna : „Spa i Wellness jako możliwość rozszerzenia oferty turystycznej Bielska-Białej” i „Recepcja sztuki antycznej w architekturze Gniezna od XVIII do XXI wieku”
gra menedżerska : „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej” i „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na modelu Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
symulacja kreatywna : „Studencka etykieta językowa” i Gry i „Marketingowa kreacja kobiety”
symulacja lingwistyczna : „Miejsce i znaczenie lalki barbie w kulturze wspolczesnej” i „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na danych źródłowych z Gniezna”
gra biznesowa : „Fenomen kulturowy tańca (w kręgu obserwowanych zagadnień)” i „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu”
gra lingwistyczna : „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku” i „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa”
gra biznesowa : „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej” oraz „Wielkopolanki w życiu społecznym i narodowym w opiniach polskiej prasy regionalnej 1890-1914”
symulacja edukacyjna : „Zarządzanie projektem kulturalnym na szczeblu samorządu terytorialnego w świetle prawodawstwa polskiego oraz Unii Europejskiej” oraz „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce”
gra językowa : „Stosunek Polaków do mniejszości niemieckiej” oraz „Metody pomiarów parametrów matrycowych detektorów podczerwieni”