Informujemy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Integracyjne akceptuje się tu przedstawione książki do superwizji końcowej:
gra biznesowa : „Relacje polsko-rosyjskie. Badanie stereotypów i uprzedzeń” oraz „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji”
gra lingwistyczna : „Stroje ludowe macedońskie i wielkopolskie. Obserwacja porównawcza” oraz „Rozwój ośrodków narciarskich w województwie lubelskim w latach 1994-2011”
symulacja decyzyjna – „Nazwy trunków serwowanych w wielkopolskich pubach” oraz Symulacje Biznesowe i „Promocja gmin w powiecie gnieźnieńskim.”
symulacja menedżerska : „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” oraz „Właściwości fizykochemiczne i mechaniczne cienkowarstwowych pokryć z azotku boru”
zabawa strategiczna : „Studencka etykieta językowa” i „Wampiryzm w kulturze masowej”
symulacja zespołowa : „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce” oraz „Współpraca państw europejskich w zakresie bezpieczeństwa i obronności u progu XXI wieku. Aspekt pojęciowy, prawny i polityczny”
gra biznesowa – „Uwagi o godności ludzkiej w oparciu o prasę polską po 1989 roku na modelu tabloidów ” oraz „Strzałkowo w przestrzeni wieków”
symulacja językowa : „Studencka etykieta językowa” i „Wspólnota międzynarodowa wodec problemu Kosowa w latach dziewiędziesiątych XX wieku”
zabawa językowa – „Zróżnicowanie parowania na terenie Polski” i „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na studium przypadku stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie”