Sesje motywacyjne – nagrodzeni uczestnicy

admin   24 listopada 2016   Możliwość komentowania Sesje motywacyjne – nagrodzeni uczestnicy została wyłączona


Paniom i Panom z poniższej listy serdecznie dziękujemy (a ponadto wysyłamy opisane poniżej upominki) za czas poświęcony na odpowiedzenia na pytania w badaniu, który realizowali nasi badacze Eustachy Kluczka, Bożydar Ferdyn, Waldemar Kurzok i Mariusz Bloch w czasie warsztatu Tatrzańskie Konferencje Integracyjne i Team Building

  • Aurelian Piechota, Kaskader filmowy , Pacanów, zdobywa wejściówkę na moduł coachingowy „Nowy wymiar zarządzania” lub zabawę i grę integracyjną oraz książkę „Społeczne i sytuacyjne uwarunkowania agresji młodzieży”
  • Elizeusz Korczyński, Geolog, Ząbki, dostaje od nas zaproszenie na wykład „ wzmacnianie zespołu. lider & członek zespołu” lub szkolenie integracyjne oraz wydawnictwo „Pisanie prac i sztuka ich prezentacji”
  • Teodor Harwig, Kulturoznawca, Skarbimierz, zapraszamy gratisowo na wykład „ Call Center” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo książkę „Świadome rodzicielstwo”
  • Jakub Łabno, Realizator dźwięku, Miłkowice, zdobywa wejściówkę na warsztat zamknięty „ Kluczowe umiejętności współczesnej asystentki- sekretarki” lub zabawę i grę integracyjną i publikację „Lektury z opracowaniem – „Kordian” Juliusza Słowackiego”
  • Hipolit Różycki, Zaopatrzeniowiec, Brenna, przesyłamy bezpłatny voucher na kurs „efektywna obsługa konsumenta z elementami mniej znanych metod eksportu” lub wybraną naszą grę szkoleniową a ponadto książkę „XML – rozszerzalny język znakowań”
  • Dobromir Pawlicki, Monter wiertni, Puck, wygrywa bilet na moduł coachingowy „ Komunikacja dla mistrzów produkcji i brygadzistów – warsztaty” lub warsztat z pracy zespołowej a ponadto publikację „Kulinarne podróże po Europie”
  • Juliusz Sulej, Laborant budowlany, Miasteczko Śląskie, dostaje od nas zaproszenie na program e-learning „Inteligencja emocjonalna ” lub event motywacyjny i publikację „Wolontariat w opiece u kresu życia. Geneza, rozwój funkcjonowanie, możliwości optymalizacji i integracji. Ku syntezie socjopedagogicznej”